Сургалтын аргачлал:
· Үйлчлүүлэгчдийнхээ хэрэгцээнд тулгуурлаж уян хатан арга барилаар сургалтаа явуулж ажиллана..
· ЭССО
Асуудлыг эерэг сөрөг сонирхолтой талаас нь асуудлыг оролцооны аргаар хамтран шийдвэрлэдэг
· KWL аргачлал
Таны тухайн асуудлын талаар юу мэдэж байгаа болон юу мэдэхийг хүсэж буй, юуг сурч мэдсэн цаашид ямар эрэлт хүсэлт байгааг тань сургалтандаа харгалздаг.
- | Буцах | Дээш очих | -
2008-03-26 10:51:00 |
|
Уншсан |
8579 |
|
|
|
Хэвлэх |
|