Ялангуяа Борлуулалт,үйлчилгээний салбарынхан анхаарлаа хандуулна уу.
1. Бараа бүтээгдэхүүн цаг хугацаандаа,бүрэн бүтэн хүрж буй эсэхийг тоон утгаар тооцон гаргах (Supply Performance Measurement )
2.Хэрэглэгчийн санал хүсэлтийг анхны хандалт,дуудлагаар шийдэж буй эсэхийг тодорхойлох ( Call Center-First call resolution)
3.Хэрэглэгчээ тогтоон барьж чадаж буй эсэхээ тоон утгаар гаргах ( Customer Turnover rate)
4.Бараа материалын хорогдлын хувиа тооцон гаргах (Measuring shrinkage)
5.Үйлдвэрлэл,үйл ажиллагааны сул зогсолтын түвшингээ тоон утгаар бодон гаргах ( Downtime)
6.Үйлдвэрлэлийн процессын гологдолгүй гарцын хувийг тодорхойлох (First pass yield)
7.Бараа бүтээгдэхүүн цаг хугацаандаа,бүрэн бүтэн хүрж буй эсэхийг тоон утгаар тооцон гаргаж (DIFOT
1. Үндсэн ажил үүрэг, төлөвлөгөөт болон бусад ажил үүргийн уялдааг зөв тооцож үнэлэх
2. Үнэлгээний үр дүнг цалин урамшууллыг нэмэх болон хасах бодит шийдвэр болгох загвар
3. Ажилтан тус бүрийн бүтээж буй баялаг, орлогыг тооцон гаргах
4. Сургалтанд зарцуулж буй зардлын (хөрөнгө оруулалт) үр өгөөжийг тооцон гаргах
5. Ажлаас гаралтын хувийг тооцох замаар тогтвортой ажиллахгүй байгаа шалтгааныг илрүүлэх.
2017 оны 2-р сарын 25-нд 11.00 цагт
Сургалт 1 өдөр явагдах бөгөөд шууд ашиглан хэрэгжүүлж болох загвар санал болгоно.